Vacanţele Bloggerilor de Parenting din România în 2017. Recomandări Inedite de Destinaţii Kid-friendly pentru Părinţi

Lucia Radu Simota

mamicaautentica.ro

Vara aceasta planuim sa ne plimbam mult. Anul trecut printr-o serie de circumstante neplanificate, dar cu totul fericite, am reusit sa ajungem in concediu in Bulgaria, in vacanta la Constanta, in Delta Dunarii si la mare cu cortul.

Lucia Radu Simota vacanta bloggeriIntre aceste plecari copiii au mers la gradinita, la program normal. Singura constanta a fost trioul nostru, eu si ei, iar pe langa noi am plimbat pe tatal lor, bunicii, finii. I-am vazut crescand din toate aceste experiente si interactiuni total diferite. La sfarsitul vacantei copiii erau parca altii, mai mari, mai deschisi, mai curiosi, mai uniti ei ca frati. Din aceste motive anul acesta am planuit vara astfel incat sa ii tin cat mai mult timp plecati sis a le ofer experiente diferite, culturi diferite, mancare diferita.

Vom merge in Grecia – Lefkada, cu oprire mica in Bulgaria, vom merge la Constanta, la Navodari la cort, dar si la munte tot la cort si din nou vom avea alaturi de noi nasi, fini, bunici, prieteni, oameni diferiti in locatii diferite. Intre plecari vom petrece timp acasa, turisti pe plan local. Va fi prima lor vacanta adevarata, intrucat este primul an cand nu vor merge la gradinita peste vara. Imi doresc sa le ofer cat mai multe amintiri despre care sa vorbim tot anul pana la vara viitoare, asa cum anul acesta am vorbit despre vara trecuta.

Citeşte şi: 9 Nevoi Esenţiale ale Copilului de 7 Ani. Cum E Copilul şi Ce Trebuie Să Îi Oferim

Oana Mihaela Constantinescu

mamicaactiva.com

Am ales Bulgaria pentru că am vrut o vacanță mai light, fără aglomerație, hărmălaie, depinzând doar de mașina noastră, nu de autocar/avion/ghizi, să ne facem noi programul în totalitate. Faptul că a fost la 4 ore distanță de casă a contat mult pentru că Lidia nu doarme mai mult de o oră în mașină și în rest, e destul de nerăbdătoare. În plus, spatele meu se resimte la o călătorie mai lungă.

Oana mamica activa vacanta bloggeriAm făcut un mic ocol pe la Vadu pentru că mi-am dorit să văd plaja sălbatică despre care am auzit multe.

În Bulgaria, am căutat o zonă mai puțin populată/ne-comercială și cu un buget de cazare până în 1000 lei. Ce-i drept, am găsit o unitate de cazare ok, curată, cu piscină și gazon, dar departe de orice magazin, cât de mic. Așa că am fost nevoiți să ne deplasăm cu mașina ori de câte ori am avut nevoie să cumpărăm ceva sau să mâncăm, inclusiv pentru mers la plajă.

Cum noi nu stăm mult la bronzat, am descris câteva locuri frumoase de vizitat aici şi aici.

Alina Gheorghiescu

familiahaihui.ro

Familia noastră este puternic virusată cu microbul călătoriilor, prin urmare anual planificăm minim 3 vacanţe mai lungi şi câteva escapade de week-end. Anul acesta am planificat, din timp, în detaliu, următoarele:

În Februarie, am fost într-o călătorie memorabilă în Australia – Noua Zeelandă.
La sfârşit de Mai, am făcut punte cu ziua copilului şi Rusaliile şi ne-am distrat vreo 8 zile la Atlantis The Palm Dubai şi Dubai Parks & Resorts (Legoland Dubai si Motiongate).
Tocmai am revenit dintr-un week-end rustic şi natural la Ferma de sub Penteleu, jud. Buzău.

Familia Hai Hui Noua ZeelandaVara aceasta ne propunem să rămânem mai mult prin România, probabil vom avea câteva zile la mare şi câteva la munte, iar în august avem rezervare la Viscri, în zonă se va ţine festivalul Haferland. Vom mai merge un weekend în zona Rucăr-Bran.

Motivele pentru care alegem destinaţiile de vacanţă sunt aceleaşi întotdeauna. Căutam destinaţii atractive pentru copiii noştri dar care să ofere posibilităţi de relaxare şi distracţie pentru întreaga familie. Iubim căldura, soarele şi apa mării, aşa că multe destinaţii vizitate si documentate pe blogul nostru vor fi conforme cu aceste cerinţe.

Familia Hai Hui Antalya vacanta bloggeri

Întotdeauna fac o cercetare prealabilă a zonei, chiar înainte de a face rezervări, în care studiez modalităţile de distracţie pentru copii. Destinaţiile care oferă cluburi pentru copii sau locuri de joacă, grădini zoologice care imită habitatele naturale, parcuri tematice sau acvatice, plaje fine şi apă tocmai bună de bălăceală, muzee interesante cu expoziţii dedicate copiilor, acestea sunt primele pe lista noastră în momentul unei căutări.

Călătoriile noastre sunt sau vor fi documentate pe blogul nostru de călătorii şi activităţi în familie, vă invităm să ne urmăriţi jurnalul online pentru inspiraţie, destinaţii child-friendly sau călătorii de neuitat.

Ioana Marinescu

pisicapesarma.ro

Deși înainte obișnuiam fim mai organizați și planificăm vacanța din timp, acum ne place fim mai spontani și acceptăm și schimbări de program sau alegeri de ultim moment.

Ne place avem escapade mai dese, chiar dacă mai scurte, în locul unei vacanțe mai lungi și în locații pretențioase. Așa se face doi ani la rând am ales vacanța la cort, la mare. Am dat stelele de la hotel pe cele de pe cer si tare bine a fost.

Anul acesta am început cu o plecare parțial neprogramată la Paris, orașul care ne-a rămas în suflet tuturor. Ana s-a bucurat de o nouă vizită la Disneyland, iar împreună am explorat orașul cu alți ochi și altă atitudine, mai relaxată, mai familiară.

Va urma probabil o scurtă escapadă mamă-fiică la mare, la cort.

Anul trecut ne-am propus recompunem pe rând vacanțele făcute în țară când Ana era prea mică aibă amintiri. Am început cu Bucovina, iar anul acesta urmează Hunedoara-Deva, cu toate minunile pe care le au de oferit locurile acestearezervația de zimbri, Castelul Huniazilor, Cetatea Devei, etc. Ne propunem și o scurtă escapadă la vecini, cu 2 zile la Budapesta.

Și pentru ne e un dor nebun de Grecia, am ales ne încărcăm bateriile pentru anul școlar printr-o vacanță pe ultima sută de metri în Lefkada. Déjà simt mirosul lendrilor și gustul fructelor de mare, dar mai am puțin de așteptat.

Cam asta este vacanța Pisicilor, un pic neorganizată, un pic haotică, dar, pe de altă parte, cam așa suntem și noi și ne placem așa.

Vezi şi: Eşti Pregatită Să Fii Mamă? 20 de Lucruri Pe Care Mi-Aş Fi Dorit Să Le Ştiu Înainte Să Am Copil

Ana Maria Mitruş

meseriadeparinte.ro

Pentru noi, anul 2017 a insemnat doar fete si scrima, din toate punctele de vedere, inclusiv vacante ?.

Fetele au fost deja in Polonia (martie) si Bulgaria (mai) unde au avut competitii de scrima, dar s-au simtit ca in tabara. In aprilie am fost impreuna in Grecia la o alta competitie dar unde am legat si cateva zile de vacanta cu plaja si vizitat Atena. In iunie am fost cu totii la mare in Romania, de data asta fara legatura cu scrima ?, insa ne mai asteapta un cantonament in Poiana Brasov in august si un concurs/cantonament la Rasnov in septembrie.

#railtrip #vacantainromania #iloveromania #meseriadeparinte

Posted by Ana Maria Mitrus on Sunday, June 25, 2017

Vom merge si noi cateva zile inainte sau dupa cantonamente, astfel incat sa mai organizam de fiecare data o mica vacanta. In functie de datele cantonamentelor ce urmeaza, vrem sa mai dam impreuna o fuga in Germania la Legoland si una in Belgia la finii nostri. Si inca o tura la mare in septembrie.

Ca regula generala pentru vacantele noastre, intotdeauna mergem doar noi 4, petrecem 100% timp impreuna, cat mai mult in natura sau vizitand, fara locuri de joaca, televizor sau telefon.

Ana Georgescu

annazidezi.com

Am fost in Thassos la mijlocul lunii Iunie. O excursie de neuitat in care am putut petrece timp de calitate împreuna, fără televizor, tableta, telefon. Ne-am dat ocazia de a ne plictisi, de a inventa, de a ne distra și a ne bucura de tot ce ne înconjoară. Nu a fost excesiv de cald, la prânz ne retrăgeam pentru somn și seara era apa și mai calda se putea înnota pana spre ora 19.30.

Distanță relativ scurta de România a fost cea care ne-a îndemnat sa încercam Thassos, cei aproape 700 de km de București cu mașina nu a fost chiar un chin, i-am străbătut in mai puțin de 10 ore. La fel și recomandările celor care au fost acolo si au găsit apa limpede, intrare lina in mare și plaja cu nisip și pietricele din marmura. Am găsit într-adevăr o insula potrivită familiilor cu copii. Ma îndeamnă sa susțin asta, marea pe care am găsit o acolo, absolut fantastica, de o culoare incredibila și tavernele cu meniuri adaptate in limba romană cu meniuri și pentru copii, cu mâncare proaspăta.

Speram sa gasesc in centrul stațiunii mai multe posibilități de distracție pentru cei mici, gen parcuri de distracții și activități de întreținere a copiilor pe plaja, ceea ce nu s-a întâmplat. Seara ar fi fost plăcut sa-și petreacă timpul și altfel decât la plaja. Ma gândesc ca aleg un loc aerisit, nu foarte aglomerat, atunci când aleg destinația de vacanța cu familia. Căutam liniște atât ziua cât și noaptea, nu ne place sa fim treziți din somn de petrecăreți, pentru ca ne dorim relaxare și reconectare.

Alina Elena Golaes

reginamama.ro

Vine vara bine-mi pare mergem in vacanta mare! Asa obisnuiam sa cantam din frageda pruncie, asa o facem si acum! Doar ca de data asta cantecul si pregatirile sunt la dublu. Vacanta cu gemeni este, cum sa va descriu eu mai bine, ca un carusel! Plin cu de toate, atractiv si colorat, insa iti pica greu repede! Nu de alta, dar noi inca nu am invatat ca vacantele noastre de dinainte au devenit istorie. Adica de cand au aparut copiii in viata noastra de familie.

Alina Golaes vacanta bloggeriAnul asta, pentru ca Robert si Eva sunt deja mari, spunem noi (care am trecut cu bine de primii 3 ani), am ales sa ramanem in tara. Din mai multe motive, cel mai important fiind cel legat de drumurile lungi, care nu sunt pe placul lor. Si clar ca nici al nostru.

Vom trece in palmares marea si muntele. Pentru ei marea, cu aerosoli si raze calde, pentru noi muntele cu aer curat si peisaje de vis! Nu imi creez asteptari foarte mari, pentru ca dupa cum spuneam mai sus, e despre ei nu despre noi. Dar e clar ca imi doresc sa gasim gazde child-friendly, spatiu generos de joaca si muuuulta curte! Apoi vreme buna, ca sa merite drumul si pregatirile, ce la noi dureaza o vesnicie si ceva.

Celor ce sunt parinti, de gemeni au ba, le doresc sa aiba rabdare! Nu vor trece marea cu ea, dar sigur vor supravietui mai usor vacantelor cu copiii.

Tily Niculae

tilyniculae.eu

Am fost in Grecia si intentionam sa plecam din nou in vacanta! Cand, cum si unde habar nu avem…
Mie nu imi place sa ma vad inconjurata de multa lume! Este suficient  ca se intampla zilnic in tara. Pentru mine concediu inseamna tihna, liniste, NOI. #undercover

tily niculae vacanta bloggeri

Pentru copil sper sa gasesc curatenie in camera si mancare buna (proaspata).

Andreea Ignat

blogdeparinti.info

Noi locuim la casă, într-o zonă foarte liniștită, și avem o curte destul de spațioasă. Și eu, și soțul meu lucrăm de acasă, astfel că suntem mai tot timpul împreună și într-o continuă vacanță. Cu toate acestea, am hotărât să nu ne dezicem de la concediul anual cu familia.

Andreea Ignat vacante bloggeriAnul trecut, când Rebeca avea doi ani, am făcut primul concediu mai mare de familie. Până atunci, în primii doi ani ai Rebecăi, am ales trasee mai scurte, atât ca distanță, cât și ca timp. Anul trecut am făcut un circuit de aproape două săptămâni prin România, noi doi, Rebeca și părinții mei. Am ales traseul Delta Dunării – Marea Neagră – Bușteni – Sovata. Am căutat relaxare și joacă și am reușit cumva să găsim un echilibru pentru toată lumea. Rebeca se trezea entuziasmată în fiecare dimineață și ne întreba „Unde meljem aștăji?”.

A fost un concediu în care i-am arătat Rebecăi multe dintre zonele frumoase ale țării, iar vara aceasta vrem să repetăm experiența, pe un alt traseu. Încă nu l-am finalizat, dar, în mare, am decis să mergem în centrul și în vestul țării, iar în fiecare an de acum încolo vom tot schimba și repeta locurile, până ce Rebeca își va cunoaște întreaga țară. Așteptările pe care le avem de la concediul în familie nu țin neapărat de relaxarea noastră, cât de confort și de experiența de a descoperi lucruri și locuri noi împreună.

Roxana Dulgheru

roxanadulgheru.ro

Încă nu am fost în vacantă în vara asta, nu în vacanța oficială. Planul este pentru a doua jumătate a lunii august, cu mașina, în Spania, Valencia. În general, doar schițăm un plan, facem rezervările cu puțin timp înainte, pentru a fi siguri că putem cu adevărat să mergem atunci și acolo. Pentru drum nu facem de obicei rezervări, oprim când nu mai putem conduce, dorim și apoi pornim mai departe.

Vacanţele Bloggerilor de Parenting din România în 2017 Roxana Dulgheru 2Am ales Spania pentru că este o țară care ne place, am vizitat-o de câteva ori deja și vrem să vedem cât mai multe zone. Dar ne dorim să îmbinăm utilul cu plăcutul, așa că am ales o zonă unde copiii se pot bălăci pentru câteva zile.

Vacanţele Bloggerilor de Parenting din România în 2017 Roxana Dulgheru 2

De obicei nu mergem în locuri speciale pentru copii, la all inclusive sau unde au foarte multe spații destinate copiilor. Vacanța este pentru toți membrii familiei și n-aș rezista într-un fel de grădiniță sau club pentru copii J. Căutăm locuri în care să ne relaxăm, să facem plajă, să se poată juca copiii, dar să aibă și legături bune cu alte locuri, nu stăm prea mult timp în același loc, ne place să ne plimbăm, să vedem locuri noi aproape zilnic. Când erau copiii mai mici era mult mai ușor, în cărucioare, sisteme de purtare, aveam mai multă libertate. Acum trebuie să negociem totul, să facem lobby pentru locurile pe care vrem să le vizităm, nu sunt atrași de muzee sau locuri cu încărcătură istorică, ca să îi convingem trebuie să facem o bună prezentare locului respectiv. Încercăm, de asemenea, să ajungem cel puțin o dată pe an și într-un parc de distracții sau un loc similar.

Pagina precedenta
DISTRIBUIE
Hey! Sunt fondatoarea GOKID, proiectul meu de suflet lansat după ce am născut-o pe fetiţa mea, Sonia. Comoara mea se apropie cu paşi mari de 10 ani care au fost plini de transformări pentru toată familia. În tot timpul care a trecut mi-am dorit să ieşim împreună, să ne bucurăm de plăcerea de a ne întâlni şi conecta cu alţi copii şi părinţi. Îmi doresc sincer ca recomandările noastre de evenimente şi activităţi să te ajute să petreci clipe minunate în familie!
Abonează-te la Newsletterul Gokid! Fii la curent cu cele mai noi evenimente, cursuri şi locaţii pentru copii!

EVENIMENTE SI ACTIVITATI LA CARE MERGEM CU COPILUL

1 COMENTARIU

1. Noi am ales Sri Lanka pentru excursia de vara cu copilul anul acesta, pe langa alte cateva city break-uri. A fost o alegere inspirata,pline de experiente locale, pe langa plaja, soare, valuri, nisip si palmieri. Un loc unde ne dorim sa ne intoarcem si pe care il recomandam tuturor parintilor ce vor sa calatoreasca cu copiii lor.
    Un alt loc superb, ceva mai aproape de casa, unde am fost anul trecut, cand vebe era inca mic, a fost Malta. E o insula superba, incarcata de istorie si cu peisaje minunate, o insula a florilor scaldata in soare, cu ape de un albastru pătrunzător. Le recomandam cu drag tuturor <3